آخرین مطلب سال

شاید این آخرین مطلب سال 97 این وبلاگ باشه...

دارم هر روز آمار موثرترین وبلاگ ها رو جمع میکنم هر چند بنا بود اگر به 50 نفر شرکت کننده رسید آمار بدیم اما همین هم خوب بود بنظرم... افراد مختلف با روحیات مختلف شرکت کردن که این خیلی مهم بود... ان شا الله سعی میکنم در نیمه اول فروردین آمار رو منتشر کنم... و حرفهای مربوط به پویش رو میذارم در همون مطلب بیان میکنم...

اما به عنوان آخرین مطلب سال خودم میخوام از کسانی منو به عنوان یکی از موثرها معرفی کردن تشکر کنم... چون نشد برم توی وبلاگ تک تکشون و تشکر کنم... نمیشه انکار کرد که نظر لطف بزرگواران موجب انرژی گرفتن اینجانب شده...

اما برگردم و در مورد وبلاگ نویسی چند خطی بنویسم

این محیط از محیط هایی هست که ماهیتا در مقایسه با بقیه فضاهای مجازی میزان تاثیر گذاری بالایی داره به شخصه انسانی هستم که یافتم تنهایی انسانها امری قطعی هست... و از روزی که این حرف رو درک کردم تصمیم به ازدواج گرفتم... من ازذواج نکرده بودم که همسرم تمام تنهایی هام رو پر کنه و حتی ازدواج نکرده بودم که کسی تماما من رو درک کنه... مخصوصا در مسائلی که برام شدیدا مهم بود انتظار درک شدن نداشتم... و وقتی سطح انتظاراتم از همسر اومد پایین، به راحتی تصمیم به ازدواج گرفتم... و چون سطح توقعم واقعی و معقول شده بود همسرم رو با حریت بیشتری دوست داشتم... چون صرفا به خاطر منافعی که به من میرسوند بهش علاقه نداشتم... بلکه وجودش به عنوان کسی که داره سیر الیه راجعون رو طی میکنه برام اهمیت داشت و داره...

من حتی ذوستانی دارم که خیلی بیشتر از خودم منو میفهمن... اما سطح توقعاتم از اونها هم شدیدا پایینه... اگر گاهی میرم میبینمشون نه از این بابت که حرف بزنم و تخلیه بشم یا فهمیده بشم... بلکه تمام حظی که از دیدارشون میبرم توی همون چشم در چشم شدن اول دیدار و دست دادن ایتدای کار خلاصه و تامین میشه... دیگه اگر هیچ حرفی هم نباشه من اعتراضی ندارم...

من همچین آدمی هستم که نمی گم تا درک بشم... نمی نویسم تا مورد توجه قرار بگیرم... البته انرژی ای که از نوشتن میگیرم قابل انکار نیست... و شاید همین هم یکی از عوامل موندن من در این چند سال در این فضا باشه... اما اغلب چیزهایی مینویسم که فکر میکنم باید نوشته بشه... میخوام بگم با وجود این که حدود ده سالی هست که یه تنهایی معقولی رو پذیرفتم و برای رفع این تنهایی هیچ نگاهی به خلایق ندارم اما این محیط مجازی از محیط هایی بوده که در رشد من موثر بوده...

و میبینم که خیلی از نویسنده های دیگه هم در این فضا رشد کردن...

اما با همه اینها این رو بدونیم حضور همگی ما در اینجا موقتیه... اما آثار این حضورموقت ما در اینجا ممکنه ماندگاری خیلی بیشتری در مخاطبهای ما داشته باشه و ما نسبت به این آثار مسئولیم و در قیامت باید پاسخ بدیم...

سال خوب و پر برکتی رو برای تمام هموطنان و بزرگواران این فضا آرزو میکنم...

ن. .ا
یک مرد!
سلام صبح به خیر، خوب خوابیدی؟؟

یکی مونده به آخرین بندی که نوشتی خیلی خوب بود.

ولی ما مسئول برداشت های غلط دیگران نیستیم و کسی اگه از روی عناد و لجاجت بخواد به گمراهی بره و بهونه ش مثلا راهنمایی های ما باشه خودش مقصره

ان شالله سال خوبی داشته باشی و بتونی بهتر از قبل زندگیتو پیش ببری

سلام

آره الحمدلله
مسئول نمیدونم هستیم یا نه اما باید مراعات مخاطب ها رو در تبیین مطالب کرد

مرتضا دِ
آره واقعا
تنهایی را با تو فقط پایانی است
ای آنکه با داشتن تو هیچکس تنها نیست :)

منظورت همراه اوله؟

مرتضا دِ
ما را که تو منظوری
آنتن نرود جایی

دیش چطور؟

مرتضا دِ
قرار شده در تعطیلات نوروز همه جاده ها موبایل آنتن بده
دیش چیه حاج آقا!؟ ⛔

مرتضی گفتگو مون داره مصداق سخنان لغو میشه...

تمومش کنیم

.: مهتاب :.
سلام و عیدتون مبارک:)

کاملا این احساسی که توضیحش دادید رو درک می‌کنم. نسبت به دوستا، وبلاگ و..

سلام علیکم

ان شا الله کل سالتون مبارک باشه..

خیلی خوبه که درک میکنید... الحمدلله

تسنیم ‌‌
چه حرف خوبی در مورد ازدواج زدید.
برای شما و خانواده‌ی محترمتون سال خوبی رو آرزو می‌کنم :)

ان شا الله سالی پر برکت برای شما و خانواده محترم


در مورد ازدواج؟
برم مطلب رو بخونم...

عین الف
سلام علیکم
این بخش خیلی خوب و قابل تأمل بود: «... حضور همگی ما در اینجا موقتیه... اما آثار این حضورموقت ما در اینجا ممکنه ماندگاری خیلی بیشتری در مخاطبهای ما داشته باشه ...».
خدا خیرتان دهد!
ان‌شاء‌الله سال پیش رو برای شما و همه‌ی دوستان همراه با بهره‌مندی فراوان از خیرات باشد!

سلام علیکم

ممنون از دعای زیباتون... ان شا الله چنذین برابرش برای خودتون مستجاب بشه

عین الف
مخلصم.
از این دعای متقابل شما حسابی انرژی گرفتم.

عزیزمی...

لوسی می
من هم کاملا درک کردم که تنهایی انسانها امری قطعی است. ولی اینو بعد از ازدواج فهمیدم. بهم فهموندن :) 
البته من برای تامین تنهاییهام ازدواج نکرده بودم. و هنوزم هدفم از ازدواج همونیه که بود! در کل اینکه درست میگید. از وقتی آدم تنهاییِ قطعیت رو درک میکنه انتظارش از خلایق خیلی خیلی کم میشه و زندگی در جمیع ابعاد خیلی پربرکت میشه.
ان‌شالله سال خیلی خوبی داشته باشین. سالی پر از برکت و روزی طیب و طاهر و مبارک. :)

ان شا الله سال جدید شما هم پر از نور و رحمت الهی باشه و براتون سعه و برکت بهمراه داشته باشه


این تنهایی خیلی شیرینه... من به دوستانی که متوجه میشم بنیه عقلی خوبی دارن اغلب توصیه میکنم سعی کنید درست ترین انتخاب رو برای ازدواج داشته باشید تا اون تنهایی ممدوح ادمیزاد رو درک کنید...
اغلب درک این تنهایی قبل از ازدواج با اوهامی همراه هست... نمیشه از تنهایی کاذب تشخیصش داد...

و میگم درست ازدواج کنید تا بفهمید تنهایی یعنی چی و چقدر شیرینه...

.. مَروه ..
سلام علیکم
یه مطلبی داشتید افرادی که درباره پویش پست گذاشته بودن، برداشتید؟
بنده هنوز فرصت نکرده بودم بخونمش
و مطلب خودم هم در واپسین لحظات سال روی وبلاگ رفت...

سلام علیکم

بر نداشتمش... فقط دیگه در صفحه اول نیست
توی مطالب اسفند پیداش میکنید
توی آمار گیری حواسم به مطلب شما هم هست... ممنون که نوشتید
اگر پیداش کردید که اعلام کنید اگر هم پیدا نکردید مهم نیست...

آشنای بی نشان
سلام
سال نو مبارک
إن شاء الله سال خوب‌ و خوش و پربرکتی داشته باشی

سلام بر پسر خوب بیان...

سال نو تو هم مبارک باشه
ان شا الله سال جدید پر از تحولات نورانی و آرامش بخش باشه برات...
الهی آآآآآمین

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان