آیا کسی هست؟

قرار بود آمار موثرترین وبلاگها رو ارائه بدم... 

اما از طرفی دوست ندارم بی سلیقگی در انتشارش به خرج بدم و شتاب زده عمل کنم از طرفی دیگه اصلا شرایط برای تمرکز برای این کار مهیا نمیشه...

نیاز دارم مدتی از این محیط فاصله بگیرم اما به خاطر تعهدم به انتشار این مطلب همچنان اینجام...

اگر کسی داوطلب میشه برای انتشار و جمع آوریش که این لطف رو در حق من بکنه و از این آدرس آمارها رو استخراج کنه و منتشر کنه...

اگر هم کسی نمی تونه، صبر کنید تا برگردم و این کار رو انجام بدم...

عذرخواهم... اصلا دوست نداشتم این مطلب رو منتشر کنم



توضیحات:
اولا هر بزرگواری که خواست آمار رو منتشر کنه میتونه با اختیار خودش و سلیقه خودش منتشر کنه... تنها چیزی که باید ثابت بمونه فقط خود آمار هست...
یعنی: تعداد آرا... و مشخص شدن حداقل ده الی 15 نفر اول...

بقیه که میگم پیشنهاد منه:
خوبه تمام کسای که اسمی از وبلاگشون برده شده نام برده بشن با آدرس و تعداد آرا

خوبه هشت الی 14 وبلاگ اول بر اساس توصیفاتی که مخاطبانشون داشتن یه میانگین توصیفی گرفته بشه و یه شرح یکی دو خطی جلوی نام وبلاگشون نوشته بشه...

خوبه که این انتشار توسط چند وبلاگ پر بازدید انجام بشه...

لذا الان که خانم تسنیم و برادر عزیزم آقا آشنا داوطلب شدن خیلی خوبه که هر دو نفر آمار رو استخراج کنن و اگر باز هم دیگران خواستن آمار بگیرن جا داره... از این بزرگواران تشکر میکنم بابت قبول این مسئولیت... و ممنون که این حس رو به من دادید که این پویش رو مختص وبلاگ نویسی میدونید نه شخص ن. .ا

اما بعد ار استخراج آمار خیلی خوبه وبلاگهای مثل فیشنگار هم منتشر کنن


قطع دنبال کردن زدم...
هر از گاهی این کار رو میکنم... یه کار شخصیه و ارتباطی به محتوای وبلاگ شما نداره... همه کسانی که دنبال میکردم فوق العاده بودن... و انرژی دهنده...


دوستانی که میگن چرا اینقدر جدی گرفتی داستان رو:
چون دوستتون دارم... چون شما رو جدی میگیرم...
چون از وقتی خودم رو جدی گرفتم فهمیدم آدمها چقدر مهمن...
این کار مهمه چون جمعی از بین خودتون منتظرش هستن... 


ن. .ا
حسن قاسمی
ظاهرا مرتضا، پیش نویساش تموم شده و سرش خلوته :))
آشنای بی نشان
اینجانب آشنای بی نشان به صورت عمومی اعلام آمادگی می نمایم:)))
تسنیم ‌‌
سلام
آدم یاد "هل من ناصر ینصرنی" میفته :)
خوشحال میشم با وقت آزادم، اوقات فشرده‌ی مومنی رو سبک‌تر کنم :)
آشنای بی نشان
منم دقیقا یاد جمله اول خانم تسنیم افتادم:)))
یک مرد!
برام جالبه انقدر جدی گرفتی این چیزا رو

اخوی انقدر، بخودت فشار نیار انقد خودتو اذیت نکن 
آخرین نتایج حیات تو سطح مریخ و که منتشر نمیخوای بکنی، بذار سر فرصت ...


رئوف ..
کاش حسن روحانی هم در وعده هایش به مشی شما اقتدا کند...
سربازِ روزِ نهم
سلام
اینجانب از همین فاصله اعلام آمادگی می‌کنم البته برای آشنای بی نشان، تسنیم و دچار که این کار رو انجام بدن :)
مرتضا دِ
هر کی میخواد انجام بده لطفا با دچار مشورت کنه
چون ما یه بار خروجی شبیه این رو در آوردیم
@ن..ا
به رفقا بگویید اونهایی که شرکت کردن در پویش لینک پست پویش رو توی پست شما بگذارند. اعلام شرکت به تنهایی کافی نیست.

http://fiish.blog.ir/post/750

قبلا گفته بودم...

اما این کار رو نکردن...
من هم حدود صد تا وبلاگ رو با آدرس نوشته بودم... برای پیدا کردن اون مطلبشون به زحمت می افتادم...
اما میشه رفت توی آرشیو اسفندشون و پیدا کرد
فکر میکنم حدود 150 وبلاگ باشن...

خانم تسنیم و آقای آشنا لطفا با مرتضی مشورت کنید تجاربی دارن که میتونن منتقل کنن

پیـــچـ ـک
سلام.
میگن صفت مومن اینه که کارهاشو با جدیت و دقت انجام میده.

خیلی خوبه که جدی گرفتید فقط مزاحم کارای اصلیتون نشه ان شاءالله....البته میدونم خودتون اینا رو بهتر از میدونید. 

منم منتظرم. بعضی از اون وبلاگا رو واقعا تازه شناختم و خوب بودن برام.
آشنای بی نشان
من اون پونزده تای اول رو همراه با آمار بدون میانگین توصیفی منتشر میکنم اگه اشکالی نداره

اشکالی نداره...

پویش متعلق به خودته... هر طور صلاح میدونی عمل کن
فقط عنوانش "موثرترین وبلاگهای سال 97" باشه

امیدوارم خانم تسنیم اون توصیفات رو بنویسن و آدرس همه رو منتشر کنن

آشنای بی نشان
رضا اگه وقت داشتم حتما میانگین توصیفی هم می گرفتم
واقعا شرمنده ام

منم برای همین منتشر نکردم...

چون نمی خواستم سطحی و سرسری منتشر کنم
اما شما کارت رو انجام بده

آشنای بی نشان
فکر کنم کسی بخواد هم همه آمار رو منتشر کنه و هم میانگین توصیفی بگیره یک ماه زمان ببره

قراره فقط از ده تا شون میانگین توصیفی بنویسی... نه همشون

بله خیلی زمان میبره... برای همین من نتونستم تکمیلش کنم

پیـــچـ ـک
لینک بدیم به این دو نفر؟

بله...

لطف میکنید

آشنای بی نشان
لینک صالحات رو یه جوری بهم بده من ندارمش

دادمش بهت

آشنای بی نشان
وبلاگ هایی که دیگه نیستن رو هم تو آمار لحاظ کنم؟

اگر نظر من مهمه: بله..

آشنای بی نشان
صالحات رو به دستم برسونی آمار تکمیل میشه

ببخشید بابت تاخیر

اینه آدرسشون:http://salehat.blog.ir/

آشنای بی نشان
لینک شرکت تو پویش رو بفرست نه لینک خودش

برو توی همون صالحات لینک رو از خودش بگیر

البته فرصت کنم آمارش وبلاگهایی که معرفی کرد رو بهت میدم تا صبح

آشنای بی نشان
خانم پیچک نمیخواد لینک بدید لینکا هست تو وب نون و القلم و ما یسطرون
آشنای بی نشان
نظراتش بسته است بهشون بگو ببین لینک میدن چون همین یه وب مونده
آشنای بی نشان
آمار بقیه لینکا رو درآوردم

به 120 تا رسیده؟

شکر خدا گویا مسئله لینک های وبلاگ خانم رهرو هم حل شد...
یا علی...

من ...
دستتون درد نکنه
خواستم کمکتون بکنم دیدم چندتا کار باید انجام بدم بهتره قول برای کاری که متقن انجام میدم بدم
*مگه برای قطع دنبال هم باید توضیح داد‎(:‎

همین که خواستید کمک کنید یعنی کمک کردید... تشکر...


*من احساس کردم باید توضیح بدم... چند باری پیش اومده که بعضی از مخاطبهام ازم پرسیدن چرا دیگه دنبالمون نمی کنید؟
برای اینکه این سوالات دوباره پیش نیاد توضیح دادم...

آشنای بی نشان
آرای کلی رو میگی؟
آرای کل رو‌ ندارم آرای تک تک رو دارم
وبلاگ خودت اول شد:)

واقعا!!!

خانم الف که خیلی بیشتر رای داشتن!!!
الته شک نکن اینکه این پویش از طرف من راه اندازی شد در اول شدن من بی تاثیر نبود... چون اغلب مخاطبان من در جریان این پویش قرار گرفتن...
طبیعیه دیگه...

آشنای بی نشان
بله واقعا
یه مساله ای که هست اینه که کلی وبلاگ داریم که فقط یه رای دارن
خیلی تعدادشون زیاده

خب مسعود واقعا اصلا هدف این پویش مشخص شدن موثرترین نبود...

یعنی همچین چیزی صرفا یه آمار هست... خیلی ارزشی نداره

هدف دیده شدن بسیاری از وبلاگهای تاثیرگذار بود که فقط یک رای دارن...
از کجا معلوم اونها اگر دیده بشن موثرترین نشن؟

آشنای بی نشان
یه تعدادیشون دیده شدن
مثلا وب هولدن کالفیلد شیشصد تا دنبال کننده داره ولی تو این پویش فقط یه رای داره

بله ولی خیلی هاشون هم دیده نشدن...

برای همین پیشنهادم این بود نام تمام وبلاگهای معرفی شده بیان بشه...
به هر حال خیلی زحمت کشیدی...
دستت درد نکنه...
لطف بزرگی کردی

آشنای بی نشان
خواهش میکنم
به زودی منتشر میکنم آمار رو
رهرو ...
سلام علیکم

اگر امکانش هست رمز میدید؟

(نظرات بخش ضرورت بسته است، نظرات اینجا هم تیک خصوصی نداشت)

سلام علیکم

خدمتتون ارسال میشه...
قسمت ضرورت هم باز شد

پیـــچـ ـک
امکان نظر خصوصی رو بستید. زیر مطلب آخرتون هم نمیشه نظر داد.
فقط اینجا معلوم بود برای نظر دادن. 
هرکی رمز بخواد معلوم میشه ها...مشکلی ندارید؟
بخش ضرورت هم جای نظر دادن نداشت.

ضرورت موقتا باز شده

بقیه دوستان میتونن از اونجا رمز بگیرن...
رمز خدمتتون ارسال میشه

آشنای بی نشان
رضا جالبه بدونی کل وبلاگ ها هشت تا شد

چه میمون و مبارک...

عدد امام رضا جان شد...

آشنای بی نشان
یعنی صد و پنجاه تا وبلاگ با هشت تا رتبه
رتبه نهم و دهم نداریم اصلا

غیر از این هشت وبلاگ بقیه یه رای آوردن؟

آشنای بی نشان
نه عزیز جان کل وبلاگ ها هشت تا رتبه دارن:)
رتبه هشتم به طور مشترک دست کلی وبلاگ با یه رای هستش

چه آمار پر ایهامی

خیلی قشنگ بود
کی منتشر میکنی؟

آشنای بی نشان
امشب یا نهایتا دیگه فردا

ممنون.. خیلی زحمت کشیدی

آدرس و نام تمام وبلاگهای معرفی شده رو منتشر میکنی؟

آشنای بی نشان
به غیر از وبلاگ هایی که لینک نداشتن یا حذف شدن بقیه رو بله

عزیزم...

چقدر به زحمت افتادی...
آخه صد تاشون رو ثبت کرده بودم و کلی وقت گذاشته بودم... میدونم چقدر زمان بره...
خیلی مرام گذاشتی رفیق

آشنای بی نشان
کاری نکردم

ان شا الله ببینمت :)

آشنای بی نشان
کجا ببینیم؟

هر جا قسمت بشه...

روی زمین خدا...

آشنای بی نشان
به صرف چای مهمون تو البته:)

چشم

باورت میشه با اونکه عکست رو برام فرستاده بودی الان هیچ تصویری ارت ندارم؟
هر چی به ذهنم فشار میارم هیچ چهره ای از تو تو ذهنم نمیاد...
عجیبه...

آشنای بی نشان
درستشم همینه که آدم گمنام باشه:)
آشنای بی نشان
تا ساعت چند بیداری؟
اگه اتفاق خاصی نیوفته امشب منتشرش میکنم لینکشو میفرستم برات

ممنون میشم...

دارم میرم بخوام...
پای نقشه هستم... دیگه چشمهام داره بسته میشه

آشنای بی نشان
http://harfham.blog.ir/1398/01/30/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%87%D8%A7
محمد رضا
بعضیا که شرکت کردن چون اینجا کامنت نزدن دیده نشدن رای هاشون برده الان انگاه:/
خوب بود یه هشتگ در نظر میگرفتین که همه استفاده میکردن و با سرچ گوگل بالا میامدن
تسنیم ‌‌
سلام
دیر شد، شرمنده.
بفرمایید.

سلام

خیلی ممنون...
خیلی لطف کردید...
واقعا زحمت کشیدید...

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان