ریاضت برای اختیار

-- : امروز خیلی سنگین تمرین میکنم... تا یک ماه پیش محال بود بتونم این وزنه رو ببرم بالای سرم...

++: قدر مربی ات رو بدون... میدیدم چقدر بر سر چگونگی حرکات دست و هماهنگی اعضای بدن موقع بالا بردن وزنه برات حرف میزد و نکات علمی بهت میگفت...

--: آره ، اما تمام اون حرفها که صد در صد لازمه... 50 درصد ماجراست... 50 در صد دیگه اش این عرق هایی هست که باید ریخته بشه و این فشارهایی هست که باید تحمل کنم... این گرفتگی عضلات... اون نخوردن ها و خوردنها...

++: چه جالب... آره دیگه... همه اون نکات علمی رو خودش هم میدونه اما اون نمیتونه به سنگینی تو وزنه بزنه...

--: قربون آدم چیز فهم... حسین: آخر بهم نگفتی... کلی تحقیق کردم راجع به این دختره... اما هنوز دلم آروم نگرفت... خوبه برای ازدواج؟


++: میدونی محمد جان... تمام حرفهایی که تا حالا با هم زدیم در مورد انتخابت و ازدواجت... همش همون نکاتی بود که مربی ات در مورد بالا بردن وزنه بهت میگفت... تازه میشه 50 در صد ماجرا... تو در این قضیه انتخاب و برای شکوفا شدن اختیار خودت باید 50 در صد سهم خودت رو بپردازی... عرق بریز... فشار تحمل کن... گرفتگی عضلات رو تحمل کن... این قاعده خداست... 

من 50 در صد خودم رو بهت گفتم و دریغ نکردم... 50 در صد دیگه سهم تو هست... برای تعالی و سعه پیدا کردن تو هست... تمام عرق ها و فشارها و گرفتگی هاش هم نوش جونت... 

--: حتی اگه به قیمت اشتباه کردن من تموم بشه؟

++: فکر نمی کردی قدرت اختیارت،برای خدا مهم تر از ازدواجت باشه نه؟... ولی مهم تره... عرقش رو بریز رفیق... من وارد 50 درصد سهم تو نمیشم....

ن. .ا
Rahena .
دارم ریاضی میخونم ، نمیدونم چرا اشتباهی ریاضت رو ریاضی دیدم ^-^

البته ریاضی و ریاضت هم تقریبا یک معنا دارن به لحاظ لغوی...

علت اینکه اسم اون درس رو گذاشتن ریاضی به خاطر ریاضتی هست که ذهن باید تحمل کنه برای فهمش...

دختـرِ بی بی
آخه من ضعیفم مسکینم اگر فضل بی نهایتت نباشه نمیتونم

دقیقا اهمیت دادن خدا به اختیار ما برای اینه که قوی تر بشیم...

تقرب بیشتری پیدا کنیم...

حامد :)
چقدر قابل تامل و فکر !

اوهوم...

برای خودم خیلی راهگشا بود...

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان