پویش موثرترین وبلاگها

هر سال، بیان برترین وبلاگها رو انتخاب میکنه اما همه میدونید ملاک بیان برای برترین ها، کیفیت و محتوا نیست... و واقعا هم یه کارگزار در زمینه فکری و فرهنگی نمیتونه نمره به محتوا و کیفیت زیر مجموعه اش بده بلکه نمره به کیفیت و محتوا رو باید کاربرا و نویسنده های بیان بدن...
در واقع معتقدم بیان کار درستی میکنه که وارد نمره دهی به محتواها نمیشه... یا وارد نمره دهی به میزان تاثیرگزاری وبلاگ ها نمیشه... چون اون نمیتونه قضاوت کنه... قاضی در این باب خود کاربرا هستن...
و این خلاء خیلی هویداست که هیچ آماری از وبلاگهای موثر و مفید و با محتوا نداریم... کاری به جهت محتواها هم ندارم... جهتش اصلا خلاف جهت ارزش های دین باشه... اما بشناسیمش... کسی که میتونه خلاف جهت دین و ارزشهای دینی مطلب بنویسه و اثر بذاره چرا ما نشناسیمش؟... اتفاقا خیلی عالیه اگر بشناسیمش...
اما آماری وجود نداره...


من پیشنهاد میدم این پویش رو خود کاربران بیان راه اندازی بکنن... 
به این صورت هر نفر کاربر بیان که وبلاگ داره یه تعداد محدودی وبلاگ رو معرفی بکنه که از نظر این کاربر اون وبلاگ معرفی شده دو ویژگی رو حتما دارا باشه:

1_ محتوای با کیفیت در مطالب و پاسخگویی به نظرات

2_ تاثیرگذاری بر روی مخاطبان...

بحث محتوای نافذ و با کیفیت به تنهایی کافی نیست... مثلا اینکه کسی از یه کتاب خیلی خوب مطلبی رو کپی بکنه بعد در مقام پاسخگویی ضعیف عمل کنه... اون محتوا رو هم هدر داده... برای همین مسئله تاثیر گزاری رو  به عنوان مولفه دوم مطرح کردم چون در مولفه دوم بحث پاسخگویی و تعامل درست با مخاطب هم از ملزومات میشه... یعنی اخلاق شما و منش شما نمود پیدا میکنه...



الان یک ماه مونده تا آخر سال، فرصت کافی رو داریم برای راه انداختن این پویش... برنامه پیشنهادی من اینه که هر کسی یه تعداد محدودی (حد خاصی مشخص نمیکنم... ممکنه کسی یه وبلاگ با این ویژگی ها بشناسه یکی ده تا) وبلاگ که هم با محتوای مناسب مینویسن  هم موثر عمل میکنن و تاثیر گذار هستن رو نام ببره و لینک بده و یکی دو جمله در مورد وبلاگ مد نظرش شرح بنویسه... وصفش کنه...
و در پایان هم از تعدادی از دوستان و مخاطبانش دعوت کنه تا در این پویش شرکت کنن... 
اگر تعداد کسانی که در این پویش شرکت کردن به بیش از 50 نفر برسه ما میتونیم نتیجه آماری ارائه بدیم که موثرترین وبلاگها و با کیفیت ترین وبلاگها از نظر کاربران بیان کدوم وبلاگها هستن... طبیعتا هر چقدر مشارکت بیشتر باشه آمار ارائه شده موثق تره...


و هدف اینه که وبلاگهای خوب و دغدغه مند شناخته بشن... چون این فضا هم یک معبر مجازی هست و در تولید محتوا سهمی داره... چرا خودمون برای ارتقائش تلاش نکنیم؟

من به نیت امام هشتم امام رضا علیه سلام بنا دارم هشت وبلاگ مفید و موثر از منظر خودم رو براتون معرفی کنم و از هشت نفر هم دعوت میکنم تا در این پویش شرکت کنن 
ان شا الله در اولین فرصت این مطلب تکمیل میشه...


منتها بعد یه مطلب ثابت مینویسم تا هر کسی در پویش شرکت کرد یه نظر در این مطلب به صورت عمومی بنویسه و اعلام مشارکت کنه تا ما بتونیم یه آمار در آخر کار بگیریم و یه لیست از وبلاگ های برتر سال 97 به لحاظ محتوا و تاثیرگزاری ارائه بدیم...
اگر نظری، پیشنهادی، تکمله ای یا انتقادی دارید بفرمایید...


ابتدا عرض میکنم که من دایره وبلاگهایی که میخونم خیلی محدوده... و چون بیشتر وقتم برای پاسخ های تفصیلی به نظرات وبلاگ خودم میگذره کمتر فرصت میکنم وبلاگ های دیگران رو بخونم... لذا فقط برای اینکه استارت زده باشم وبلاگهای مفید و موثر از منظر خودم رو معرفی میکنم

1_ موزه درد معاصر :
 ایشون تبحر خاصی در موجز نویسی و پر مغز نویسی دارن... اونقدر کوتاه و خوب می نویسن که من گاهی حتی حیفم میاد با نظراتم رسایی مطلب رو خدشه دار کنم... برای همین بعید میدونم تا حالا نظری گذاشته باشم براشون

2_ الرقیم:
 ایشون خیلی از اوقات مطالبی مینویسن که ناگفته ها یا بهتره بگم فریادهای فروخورده سیاسی منه و گویی فریاد خودم رو از زبان کس دیگری دارم میشنوم... انشا الله مستدام باشه فعالیتشون

3_ باغچهپیچک:
این وبلاگ رو بیشتر به خاطر گفتگوهایی که در نظراتش شکل میگیره میخونم...نظرات و گفتگوی نویسنده اش در نظرات برام مفیدتر بوده... و پیشنهاد میکنم در وبلاگ ایشون نظر مرتبط با مطلب بذارید تا بحث شکل بگیره... خروجی خوبی میده...

4_ تلاجن:
با این وبلاگ خیلی وقت نیست که آشنا شدم اما قوه ی خوبی در نویسنده اش تشخیص دادم... به نظر میرسه درک پویایی دارن... از این بابت معرفی کردم که بیشتر خونده بشه و مخصوصا قسمت نظراتش فعال تر بشه...

5_ فیشنگار:
مرتضی تو رو دیگه شرحت نمیدم... همه میشناسنت... ولی وجدانا اگر مطالبت هم گاهی ضعیف باشه مشی ای که در نظرات داری خیلی مفید و سازنده هست... ادامه بده... عین شیر پشت سرتم :)))

6_ بازتاب نفس صبحدمان:
ایشون در نوشتن مطلب عجله نمی کنن مثل من... و این موجب میشه اون آرامش موجود در مطالبشون به مخاطب منتقل میشه... بر عکسه نفر سوم که نظرات مطالبشون رو با دقت بیشتری میخونم در وبلاگ ایشون بیشتر تمرکزم رو خود مطلب هست و غالبا نمی رسم نظرات رو بخونم... برداشتم اینه که لب کلامشون در مطلب بیان میشه...

7_ ماجراهای من و خودم:
ایشون هم از بخش نظراتشون بیشتر استفاده میکردم... اما توی ماههای اخیر مطالبشون هم خیلی برام مفید بود طوری که یکی از مطالبشون رو توی جلسه ای که با استادمون داشتیم مطرح کردم و کلی استاد در موردش حرف زد و استفاده کردیم... امیدوارم دوباره نوشتن رو شروع کنن...

8_ مردی به نام شقایق:
برای ایشون شرحی ندارم... جز اینکه حس رفاقت پیدا کردم نسبت بهشون... خیلی از مطالبشون رو هم نخوندم اما اون اندازه که خوندم ارتباط خوبی برقرار کردم... ان شا الله بمونن ایران و با همدیگه بسوزیم پای وطن اما بسازیم...

حداقل میتونستم هشت تا دیگه نام ببرم... اما همش رو که من نباید نام ببرم


از 1_ مرتضی فیشنگار ، 2_ مردی به نام شقایق ،3_ آشنای بی نشان ، 4_برادر رئوف و 5_نویسنده وبلاگ "ونراه قریبا" ، 6_نویسنده وبلاگ " صالحه+" ،7_ یک مرد!!!!!، 8_ سرباز روز نهم تقاضا میکنم وارد این پویش بشن...

کسانی که در نظرات گفتن میخوان وارد پویش بشن دیگه ازشون دعوت نکردم... اما منتظر مطلبشون هستم...

پ.ن: دوستان لطف بفرمایند در عنوان مطلب این پویش توحد و وحدت کلمه داشته باشن اما جزئیات رو میتونن به سلیقه و اندیشه خودشون تغییر بدن...







ن. .ا
مرتضا دِ
8 یا ده؟
ایده خیلی قشنگیه 
منم می‌نویسم :)

هشت نفر

تعداد برای هر شخصی میتونه متغییر باشه...

میخواستم ازت دعوت کنم برای نوشتن

مرتضا دِ
بنظرم باید دو تا ملاک تولید محتوا و اثرگذاری رو باید میکس کرد.

آخه بعضیا تولید محتواشون خوبه اما در ادامه تعامل درستی با مخاطب ندارن... لذا محتوای خوبشون به ثمر نمی رسه...

برای همین تاکید کردم

مردی بنام شقایق ...
سلام

طرح خوبیه

شاید بشه کتگوریش رو بیشتر هم کرد
حتی جدای از معرفی میشه خود کاربرا امتیاز هم بدن
مثلا من وب شمارو معرفی میکنم

بعد تو تولید محتوای خوب و افق جدید به شما 8 میدم مثلا از 10
تو تاثیرگذاری مطالب 9 میدم
تو ارتباط با مخاطب و پاسخدهی 10 میدم
تو تنوع و خلاقیت مطالب 4 میدم
تو دسته بندی مناسب مطالب 2 میدم

و در نهایت هم یه امتیاز کلی (میزان رضایت از خوندن وب شما) رو میدم 8 از 10

(همه اعداد مثال بود)

اینجوری کار آماری هم میشه کرد روش حتی
جالبیش هم اینه که درباره یه وب ممکنه 100 نفر نظر بدن با اعداد مختلف و اینجوری حتی میشه مخاطب شناسی هم کرد


+
آخر کار هم میتونیم آمار استخراج شده تو این قضیه رو تحلیل کنیم و یه گزارش توپ از مخاطب شناسی و منبع شناسی بچه مذهبیای قلم به دست که تو فضای مجازی فعالن هم بزنیم و بفروشیم به سرویس های اطلاعاتی بیگانه و با پولش دو سه تا پراید 45 تومنی ثبت نام کنیم و تا آخر عمر خوشبخت زندگی کنیم ^_^ 

سلام مهندس :)

خیلی موافقم با آمارهای جزئی تر...
اما بنظرم این کار موجب میشه تعداد مشارکت بیاد پایین... البته نظر منه هاااا
هر چی ساده تر باشه مشارکت بالاتر میره... وقتی یه بار مشارکت شکل گرفت میشه برای سری بعد جزئیات پویش رو به روشی که شما میگین بیشترش کرد...

این نظر منه هاا... ولی ترجیحا شما در نوشتن پویش این آمارهای جزئی رو ارائه بدید ببینیم بازخوردها و مشارکت رو...

بابت پاراگراف آخر بدجوری وسوسه شدم رفیق... نکن این کارا رو... تا حالا پاک زندگی کردیم

یک مرد!
سلام
من دو تا پیشنهاد دارم:
 یه متن واحد تهیه کن که بذاریم بالای صفحه هامون برای مثلا تا روز درختکاری هم مهلت بهش بدیم

پیشنهاد دومم این که اگه اطلاعاتو فروختین بدون اینکه از من اسمی بیارید حق حساب منم واریز کنین تا لااقل یه مهره نسوخته داشته باشید

 :))

+ هر چند معتقدم به مراتب بلاگفا و سایر سرویس دهنده ها آمار قوی تری دارن، و جامعه آماری بیان کوچیکتره ... ولی خب همینم خوبه.

نیازی به متن واحد نیست...

در عنوان وحدت کلمه داشته باشیم و در مضمون (معرفی وبلاگ با محتوای مفید و موثر)
و دعوت از دوستان در پویش....
به نظرم کافیه...


اون پراید نوک مدادیه ما تو... خوبه؟...
هاچ بک رو مهندس ورداشته...
:)

miss yellowin
سلام
محتوا حتما باید نافذ باشه؟ نمیشه فقط خوب باشه؟
اصلا محتوای نافذ یعنی چی؟ من قبلا قبولش نداشتم یا بهش فکر نمی‌کردم اما بعد از خوندنش قبولش کردم؛ یا اینکه فقط به حیطه‌ی تفکر من نفوذ کرده، فارغ از پذیرفتن یا نپذیرفتنش؟

سلام

اونقدری باشه که باهاش ارتباط برقرار کنید و قلبا باهاش همراه بشید...
ممکنه حتی خاطره نویسی کنه...


خانم الفــــ
سلام علیکم
بنظرم خیلی فکر خوببه. میتونیم با وبلاگ های بیشتری آشنا بشیم. و بعد از یک جمع بندی اونها رو توی پیوندهای روزانه مون قرار بدیم.
بنظرم اینکه مطلب و محتوای خوب در چه قالبی منتشر شده باشه هم مهمه. حتی الامکان کوتاه و جذاب باشه. بعضی وبلاگها مطالب خیلی خوبی دارن اما یا پستها خیلی طولانی هستند و یا اینکه در شیوه روایت کردنشون خلاقیتی نیست.
البته این موردی که عرض کردم ممکنه دامنه انتخابمون رو کمتر کنه، اما بنظرم وبلاگهایی که بعد از این فیلترها می مونن، جذاب و مفیدند.
ان شاءالله بنده هم شرکت میکنم.

سلام علیکم

ممنون که شرکت میکنید...
به نظر من فرمایش شما خیلی دقیقه اما باید وسعت رو بیشتر کنیم تا در وهله اول تعداد بیشتری وارد این پویش بشن... با در وهله اول سنسورهای کاربرا نسبت به کلمه محتوا محوری و اثرگذاری روی مخاطب حساس بشه... بعد به مرور حلقه رو تنگ تر کنیم...

بیشترین هدفم اینه که این کلمه محتوا گرایی و تاثیر گذاری در اذهان سان پیدا کنه... بعد در گامهای بعدی این حرکت تکمیل بشه...
منتظر مطلبتون میمونیم...

.: مهتاب :.
سلام. خیلی پیشنهاد خوبیه. اون دو ملاکی هم که گفتید خیلی خوبن.
منم می‌نویسم ان‌شالله.
کاش خودتون اول و زودتر بنویسید و سریع‌تر بگید که چه کسانی رو دعوت می‌کنید تا زودتر زنجیره شروع بشه.

سلام علیکم

منتظر دعوت نباشید... بسم الله رو بگید
منتظریم

محمد علی علم خواه
وبلاگ بدانید ها

یک وبلاگ علمی سرگرمی برای همه. من که خیلی خوشم اومد دنبال چیزی بودم همیشه به اون سایته سرزدم
danesh-elm.blog.ir
.: مهتاب :.
فقط این که لطفا کسی احیانا فکر نکنه وبلاگ تکراری نباید معرفی کنه! تا اون‌جا که من فهمیدم این پویش راه افتاده که یه آماری هم دربیاریم.‌ پس لطفا بدون تعارف و راحت معرفی کنیم که بقیه هم بخونن :)

ممنون بابت معرفی وبلاگ موزه درد معاصر. نداشتمش.

بله وبلاگشون خیلی خوبه... کاش مشارکت ها هم در وبشون بره بالا


در قواعد اشاره کردم بهش...

دختـرِ بی بی
 سلام خیلی عالی هست 
من قبلا بهش فکر کرده بودم
برای معرفی وبلاگ باید فکر کنم

سلام علیکم

حتما بنویسید و منتظر دعوت نباشید...
منتظریم

نا شناس
اتفاق جالبیه.
منم فرصت شد می نویسم.

ممنون بابت مشارکت شما...

منتظر میمونیم

سربازِ روزِ نهم
شرط پویش اگه دعوت از دو نفره
راستش ارتباط بلاگی ندارم و غیر خودت و مرتضی کسی رو نمیشناسم
یادمم نمی مونه مطالبی که ازش لذت بردم توی کدوم وبلاگا بودن
جز وبلاگ من.ساده

هر جور راحتی...

ولی ما زیاران چشم یاری داشتیم

رئوف ..
سلام.
پیشنهادتون بسیار عالیست و کار تون بدیع و شوق انگیز است.

بنده هم شرکت می کنم با کمال میل. فقط تا دوشنبۀ هفتۀ آینده درخواست استمهال دارم! :) چون کاری دستم هست که وقت گیر است و نیاز به فراغت و تمرکز داره.

اما دوتا پیشنهاد هم دارم:
1- پویش، از یک تاریخ شروع و پایان تبعیت کند.
2- دوستانی که قصد شرکت دارن، در وبلاگشون یک پست ثابت رو برای مدت معیّن به این پویش اختصاص بدهند.

سلام

ممنون بابت پیشنهاد خوبتون...
منتظر مطلبتون میمونم...
یا علی علیه سلام

.. مَروه ..
سلام علیکم
طرح خوب و جالبیه...
وبلاگ های فاخر و خیلی ارزشمند شناخته میشن و در مجموع سطح مطالبات وب نویس ها و سطح مطالعه وبلاگی اعضای پویش بالا میره.

بنده هم شرکت می‌کنم ان شاالله، چشم.
یعنی از دیروز دارم فکر می‌کنم.
*
با پیشنهاد جناب رئوف موافقم، مثلا میشه متن اولیه ای که شما منتشر کردید قبل از تکمیل و نوشتن نظر خودتون، همه شرکت کنندگان پویش، همین هشت نفر که شما گفتید مثلا، یا افراد بیشتری، در وبلاگ شون قرار بدن.
اینجوری همزمان ذهن افراد بیشتری درگیر پویش میشه و شاید سرعتمون برای حصول آمار گسترده بیشتر بشه.

سلام علیکم

بله مجموعا از پیشنهادات یه قواعد ساختم و منتشرش کردم...

اگر ماها بریم به این سمت که محتوا محور ها رو معرفی کنیم حال هوای وبلاگ نویسی ارتقاء پیدا میکنه... شاید کار کوچکی باشه در ظاهر اما ان شا الله بالایی ها به اندازه کار ما نگاه نکنن... به وسعت خودشون نگاه کنن...

🦉 شباهنگ
من وبلاگ خانم الف (بازتاب نفس صبحدمان) رو به‌عنوان یکی از مؤثرترین‌ها معرفی می‌کنم.

سلام علیکم


بله... ایشون واقعا خوب می نویسن... اما خب شما هم دست بکار بشید و وارد این پویش بشید و موثرترین ها رو معرفی کنید...

آقای سر به هوا :)
لینک های که گذاشتی از وبلاگها به خاطر تکرار 2بار http خرابن اکثرا

سلام... خوش آمدی برادر

درستشون کردم

ع . شکیبا
سلام

منم خوب می نویسم !

البته خبرهای سیاسی اجتماعی نمیذارن !

سلام

خیلی خوبه که سیاسی اجتماعی مینویسید...
مگه همه باید عارفانه و فیلسوفانه بنویسن؟

در پویش شرکت میکنید؟

ع . شکیبا
حرکت خوبیه
برای حمایت از دوستان هم بلاگی شرکت می کنم.
 در خدمتم.

موید باشید...

ممنون بابت مشارکتتون

سربازِ روزِ نهم
زمان می بره
باید برم چراغ های روشن رو دوباهر بخونم یا نظراتم رو نگاه کنم بینم قبلا کجاها در گردش بودم

به خودت فشار نیار رفیق....

حتما سرت خیلی شلوغه...

صبا
با سلام
وبلاگ بنده هنوز توی بلاگفاست ولی بعضی از وبلاگهای پرمحتوا و موثری که توی بیان میخونم رو می نویسم:
١- نون والقلم و ما یسطرون
٢- بیمارستان دریایی
٣- باغچه پیچک
٤- صالحه
٥- فیشنگار
٦- الرقیم
٧- مردی به نام شقایق
٨-ماجراهای من و خودم
٩- انار
البته غیر از دو مورد اول که واقعا در صدر تاثیرگذاری و محتوای مفید برای بنده بودن، در نوشتن بقیه ترتیب خاصی مد نظر نبوده

سلام علیکم

چون شما توی بلاگفا فعال هستید همین نظر شما رو به عنوان مشارکت شما حساب میکنم و در آمار گیری نهایی لحاظ میشه...
ممنون بابت مشارکتتون...
به غیر از دومی که هنوز فرصت نکردم بخونم بقیه رو میشناسم و خیلی خوبن...
لطفا در مطلب بالای صفحه یه پیام بذارید و اعلام مشارکت بکنید تا وقت آمار گیری از قلم نندازمشون

گل نرگس
سلام 

پویش خوبی 
منتظر نتایج هستم 
سربازِ روزِ نهم
6 تاشو پیدا کردم
اما همشون الان تعطیل شدن

من که تعطیل نیستم!

توی قوانین پویش بخون... الزامی نیست که حتما هشت تا باشه
:))))

دختـرِ بی بی
من تو وبلاگ خودم معرفی کنم؟

بله

وبلاگهایی که براتون موثر بودن رو معرفی کنید... طبق قواعدی که عرض کردم

صبا
چشم تو مطلب بالا هم کامنت قبلی رو میذارم.
بیمارستان دریایی فوق العاده بود. حیف که دیگه نمینویسن.
آشنایی بنده با سایر وبلاگها از طریق لینکای وبلاگ ایشون بود

دنبالشون میکنم ان شا الله

سربازِ روزِ نهم
انتظار که نداری جزوشون باشی؟!
حضورم حمایتیه :))

نه بابا... منو چی فرض کردی عامو...

حضور خود من هم حمایتیه...
پ ن پ این کار رو انجام دادم که همه بگن دمت گرم...

سربازِ روزِ نهم
حالا چرا به دل می گیری :)
چای می خوری؟

بله  بله

فقط قندش برام مهمه... از اون دستی ها باشه....

فـ ـرزاد
خوبه پویش

خب شرکت کن

ع . شکیبا
سلام

هر چند انتخاب کردن سخته

ولی چون قرار نیست قضاوت کنیم و بلکه چند تا معرفی رو کنیم  من این وبلاگها رو میبینم و خوبن:

1- خانواده پایدار 

2-ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)

3-فائزون

موفق باشید

سلام

ممنون بابت مشارکت...
تو وب خودتون هم منتشر کردید؟

ع . شکیبا
تو پیوندهای روزانه هستند.

پس لطف کنید توی مطلب قواعد پویش نظرتون رو دوباره ارسال کنید که بتونیم توی آمار گرفتن لحاظشون کنیم...

__PARNIAN __
وبلاگ atena aa :
http://injabekhan.blog.ir/
وبلاگ سارا درهمی :
Saram.blog.ir
وبلاگ پارادوکس:
maarja.blog.ir
شاید اینا دارم بلند بلند فکر می کنم :
nazmah.blog.ir

سلام علیکم

اینا رو نمیخواید توی وبلاگ خودتون منشر کنید و در پویش موثرترین وبلاگها شرکت کنید؟

آقای میم
سلام

خدا خیرتون بده بابت این کار :)

کار قشنگ و لازمی بود

سلام

ممنون که پیام دادید...
موجب شد سری به وبتون بزنم و از خوندن برخی مطالبتون خوشحال باشم که وبلاگی مثل شما پیدا کردم...
ان شا الله بیشتر میخونمتون...

رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

احوال شما؟
ان شاء الله خوب و سلامت باشید


عرض کنم که طرح خیلی خوبیه...
یکی از دوستان گفت که چنین طرحی گذاشته شده و بیام ببینم...
گفتم چه فرصتی بهتر از این؟...اونم شب عید؟...برم ببینم کی پول بیشتر میده، همون رو معرفی می کنم(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

سلام برادر

احوالات؟
ما خوبیم بحمدلله
شما چه خبر... 
عارضم خدمت گلت که شما خودت جزو خوبانی... و باید منتطر نتیجه باشی...
پول و اینها رو ولش کن... عطر آنست که ببوید نه آنکه رزمنده پول بستاند و بگوید :)))

محمد علی علم خواه
چی شد؟ من قبول نشدم/؟

چی، چی شد؟

محمد علی علم خواه
وبلاگ بدنید ها

اذیت میکنی؟ 

:)

miss writer
اینم از ادرس پست من
امیدورام موفق بشیم
 نتونستم لینک بدم.پستو گذاشتم اولین مطلب وبلاگم

سلام

متشکرم... و ممنون بابت مشارکت...
فقط لطف کتید همین نظر رو در مطلب قواعد پویش که در ابتدای صفحه هست بذارید... برای آمار گرفتن به اونجا رجوع میشه...

رئوف ..
سلام.

بحمدالله در وقت مقرر پویش را انجام دادم.

سلام برادر...

ممنون که مشارکت کردید... لطفا مشارکتتون رو در مطلب قواعد پویش (مطلب اول صفحه) اعلام کنید تا بشه آمار گرفت و از قلم ننداخت

علی ...
سلام
مچکرم از شما به خاطر این پویش عزیزتون:)
من هم تو این پویش عزیز شرکت کردم:
اینم لینکش: http://baranziba.blog.ir/1397/12/07/bloog

سلام علی آقا

ممنونم بابت حضور و مشارکتت... حتما میام و میخونم...
فقط لطف کن و همین نطر رو در مطلب بالای صفحه بنویس (فواعد پویش) چون برای آمار گیری به نظرات این مطلب مراجعه میشه...
اگر اونجا که گفتم ، ننویسی ممکنه وقت آمار گیری وب شما و وبهایی که زحمت معرفی شون رو کشیدی از قلم بیفتن...

دخـترکــِ بی نام :))
ایده خیلی خوبیه :)
اینجور با وبهای جذابی اشنا میشیم

سلام علیکم

همینطوره... یکی از حسن هاش همینه که فرمودید
اگر تمایل داشتید شما هم میتونید شرکت کنید

قاسم صفایی نژاد
چرا نه کسی منو دعوت کرده نه معرفی :D

:)

سلام
خوش آمدید
برید یقه ذنبال کننده هاتون رو بکیرید...
اما اگر دعوت منو میپذیرید صادقانه ازتون میخوام در این پویش شرکت کنید
برام جالبه بدونم کاربرای باسوادی مثل شما چه کسانی رو به عنواد موثرترین ها انتخاب میکنن
یا علی برادر

قاسم صفایی نژاد
سلام. ممنون
باسواد کجا بود؟ یه مدرکه فقط. حالا حالاها راه دارم تا باسوادی. 
چشم. سعی می‌کنم شرکت کنم. ممنون از دعوتتون.

سلام

ممنونم که مشارکت میکنید
بعد از مشارکت در مطلب اول صفحه اعلام کنید تا توی آمار قرار بگیرید

آشنای بی نشان
یه وبلاگ داشتی روح نمیدونم چی چی
اون خیلی خوب بود:))

به به

خب شرکت کن دیگه...
شرکت نمی کنی؟
اون http://rooh14.blog.ir بود
نام کاربری و رمزش رو گم کردم

آشنای بی نشان
ممنونم از دعوتت ولی شرکت نمی کنم
اون وبت خیلی درونیه
با همون نگاه اول میشه به درونی بودنش پی برد.
هو مورو
بازتاب نفس صبحدمان 
ماجراهای من و خودم

این دو عزیز واسه من بیشترین تاثیرو داشتن :)
خدا حفظشون کنه.

ان شا الله هر روز موثر تر از قبل بشن...

شما هم شرکت میکنید؟

هو مورو
فکر نمیکنم اونقدی موثر باشم که نیاز به شرکت کردن داشته باشه :)
ممنونم.

من هر از گاهی به وبتون سر میزنم...

نوشته های شما رو در تبیین مصداقی سبک زندگی اسلامی موثر دیدم...
هر طور خودتون صلاح میدونید...
ما دوست داشتیم با چند تا وب خوب هم از طریق شما آشنا بشیم

قاسم صفایی نژاد
همون چند روز قبل که دعوتم کردید در کامنت، پست رو نوشتم. منتهی فرصت نشد که بیام و اینجا خبر بدم.
http://safaeinejad.ir/1397/12/09

سلام خیلی خوشحال شدم

میام و میخونم ان شا الله

فقط لطف کنید این نظر رو توی مطلب اول صفحه دوباره ارسال کنید_ مطلب قواعد پویش

آلاء ..
وبلاگ فانوس جزیره وبلاگ مفیدیه
یه وبلاگی هم هست که دوسش دارم پرسش های اخر مطالبش و دوست دارم
از وبلاگ یک مرد اصلا خوشم نمیاد
و وبلاگ های دیگه رو برای سرگرمیش میخونم

میتونید خودتون شرکت کنید...

بله فانوس جزیره خیلی خوبه...

امید شمس آذر
سلام
من هم شرکت میکنم.
لینک: http://uria2.blog.ir/1397/12/25/%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87

سلام

تشکر برادر
لطف کنید این لینک رو در مطلب اول وبلاگ (قواعد پویش...)  قرار بدید
برای آمار گرفتن باید همه یه جا پیام بذارن تا بشه جمع آوری کرد...

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان