تقویم نجومی

اگر اهل استفاده از تقویم نجومی هستید و به پدیده هایی مثل قمر در عقرب و تاثیرش در امور مهم باور دارید پیشنهاد میدم از تقویم نجومی شیخ عباس مصباح زاده استفاده کنید...

من هر سال تقویمش رو میخرم... ایشون به لحاظ شناخت نجومی و علم هیئت بسیار مورد اعتماد هستن و اساتید خوبی داشتن و میشه به تاریخ هاشون اعتماد کرد...

من خودم وقتی میخواستم عقد کنم دیدم پدر خانمم این بحث قمر در عقرب رو خرافات میدونه و یه روحانی عاقدی رو هم انتخاب کرده بود که مع الاسف اون روحانی هم اعتقادی به این مسئله نداشت و میگفت امر خیر رو عقب نندازید (یعنی دلم میخواست با گیوتین بزنم اون روحانی رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنم ... بی سواد...)

دیدم ساعت سه عصر رو هماهنگ کردن  با دفتر خونه... و همون روز ساعت سه و نیم قمر از عقرب خارج میشد... من هم نامردی نکردم و دو ساعت پدر خانم محترم و همراهان عزیزش رو توی دفتر خونه کاشتم و ساعت 5 نزول اجلال فرمودم و تا خطبه خونده بشه پنج و نیم شد...

بعدا خانمم رو توجیه کردم که کارم (تاخیرم) بی احترامی نبوده... بلکه عقد کردن در اون ساعت اصلا خوب نبود... ولی من حریف پدرت و اون آخوند بی سواد نمی شدم... و راهی برام نمونده بود جز اینکه دیرتر بیام...

من با اینکه به آقای مصباح زاده حتی در تعیین ساعت هم اطمینان داشتم اما باز جهت اطمینان 2 ساعت دیر تر از ساعت خروج قمر از عقرب که در تقویمش ذکر شده بود حاضر شدم... متاسفانه دیدم برخی تقویمهای نجومی حتی تا دو روز پدیده ها رو اشتباه اعلام میکنن... یعنی الان قمر در عقربه میگه دو روز دیگه هست...

نکنید آقا... با این چیزا شوخی نکنید...


برای انعقاد نطفه هم حتما همه مستحضرید که نباید قمر در عقرب باشه...



اصلا گاهی وقتا این  روحانی هایی که توی باغ نیستن خیلی مصیبت افزا میشن...
بار دیگه ای که یه روحانی رو چماق کردن توی سر من مراسم عروسی ام بود...
من گفته بودم داخل قسمت زنانه نمیام و کنار عروس نمی شینم... چون میدونستم وضع خانمهای فامیل در این مراسم چگونه هست و هر کدومشون برای خودشون عروس میشن و به قول یکی از اونها آرزو داشته عروسی منو ببینه و جلوی من برقصه و ...
خانمم توجیه بود اما از پدر خانم گرفته تا اقوام خودم همه بابت این کار بهم حمله کردن و میگفتن فلانی با اینکه طلبه هست توی عروسیش اومد کنار عروس نشست و ما هم جلوش چه ها کردیم و ...
بعد به من انگ افراطی گری میزدن...
که تو از آخوندا هم آخوندتر شدی؟...


اقا بحث اصلی تقویم نجومی بود... دریابیدش
ن. .ا
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان