جانِ مقاومت



یمن




کاش من هم یمنی بودم

ن. .ا
ن. .ا
من با اینکه از مخالفان جدی دولت هستم اما توی شرایط فعلی دلم با کسی هست که به دولت کمک کنه برای عبور از این بحران جدی...
کسانی که در شرایط فعلی فقط به دولت حمله میکنن به خیرشون امید نداشته باشید...
در این دولت یقینا نفوذی های زیادی وجود دارن یقینا افراد انقلابی یا نیستن یا کمن...
اما با همه این حرفها...
دولت الان در استیصالی جدی قرار داره... با هر شیوه ای که ممکنه باید بهش کمک کرد...
کشور اصلا در وضعیت نرمالی نیست و فقط یه جاهل و احمق میتونه در این شرایط بره دنبال اختلافات و عقده گشایی های شخصی...
اگر در بوق اختلاف بدمیم هیچ بعید نیست که کشور به سمت تجزیه بره و اوضاع سوریه در اینجا حکم فرما بشه...
گاهی باید اسنتخوان در گلو خار در چشم داشت و کمک هم کرد... البته اگر با خدا معامله کنیم...

ادامه مطلبم بود


لوسی می
دقیقا همینه. کامنت عالیِ عالی بود...
یمن هم به لطف خدا پیروز خواهد شد ان شالله.

 دعا کنیم برای یمنی های عزیز...

نمیدونم چرا اینقدر برای یمنی ها دلم بیقراره...

آشنای بی نشان
شما اول ببین این دولت دنبال کمک گرفتن هست؟ بعد دلت رو بده به کسی که به دولت کمک میکنه

وقتی میگم نفوذی ها در این دولت زیادن، شک نکن که میدونم یکی از موانع کمک کردن به دولت ، خود تیم دولت هست...

دیروز وقتی واکنش آخوندی رو در مقابل اون خبرنگار که پرسید چرا لوکوموتیوها رو از داخل نخریدید دیدم انگار کسی خنجر به قلبم زد... داغ شدم
اما باید دنبال راه گشت برای کمک کردن...
بذار راحت بگم
اینا شعورشون نمی رسه... انقلابی ها باید شعورشون برسه...

مرتضا دِ
حد وسطی من پیدا نکردم بین مطلب و ادامه ی مطلب! :))

وجه مشترکشون دغدغه ی اسلام و حکومت اسلام بود...

انـ ـــار
آه...
کودکان مظلوم یمن

دلسوزی برای ظلمی که به بچه ها و زن ها و مردهاشون میشه یه جور داغ میکنه انسان رو...

فیض عظیمی که از پس چنین مقاومت جانانه ای به اونها میرسه و دل امام زمان رو شاد میکنه جور دیگه اشک انسان رو در میاره

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان