رشد عقل

چه روزی خوبی بود

منتظر بودم تا غذا آماده بشه... جمله ای پشت کتاب توجه ام رو جلب کرد:

از نگاه اسلام در خانواده نه مردسالاری موضوعیت داره

نه زن سالاری

و نه حتی شایسته سالاری...


در خانواده باید جایگاه سالاری وجود داشته باشه



میگفت دلم نمیخواد دیگه نماز بخونم... دیگه نمازام رو نمی خونم... مثل قبل عقایدم محکم نیست...
گفتم: این نشانه رشدت هست...

با تعجب نگاهم کرد!!!!!...
گفتم من هم اگر دلایل تو رو داشتم برای عبادت، کنار میذاشتمش...
تا حالا دینداری ات تقلیدی بوده... تاریخ مصرفش تا الان بوده... منقضی شده...
الان عقلت دلیل عمیقتری برای عبادت میخواد... راهش ترک عبادت نیست... راهش اینه که به عقلت پاسخ درست تری بدی...
عقلت غذا میخواد علی...

به فکر فرو رفت:
راست میگی... میگی چه کتابی بخونم؟
ن. .ا
رهرو ...
سلام علیکم

اگر امکانش هست لطفا اسم کتاب رو که پشتش چنین توضیحاتی داده شده رو می فرمایید

سلام علیکم

توی رستوران بودم... اسم کتاب رو یادم نیست این مطلب پشت جلد هم نمیدونم از کی بود اما محتوای کتای یه سری حدیث و روایت از خانواده و روابط زن و مرد و این چیزا بود...

.. مَروه ..
برن طرح ولایت...
:)

طرح ولایت؟

.. مَروه ..
سلام
قصدش رو دارم که بنویسم ازش
فعلا نمیدونم چجوری...
در نتیجه صبر میکنم

سلام علیکم

اشکالی نداره

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان